SKRIVET: 2010-10-20, kl 16:52:41 | PUBLICERAT I: Lifetime

school.....

Har läxor så det både räcker och blir över.. haha. Denna veckan fick jag göra SO-provet i går för att missat det, sedan hade vi Hk-prov idag. Båda proven gick väl bra. Tror att jag blir godkänd på dem i alla fall. Idag hade vi konditionstest på idrotten (2km) också, jag fick håll efter första varvet som in i och när jag var färdig hade jag väldigt svårt att andas. Är ju lite förkyld fortfarande, så det är väl inte så konstigt. Men jag förbättra mig med 20 sekunder så är rätt nöjd med den ;). Imorgon kommer Victoria och Daniel till Hjo, så vi har fått lov att gå dit om vi vill, så länge vi har sagt till läraren som vi har då och att det är okej för den. Så ska nog faktiskt gå då, hihi. Nu måste jag gå och byta om, ska snart åka till fotbollsträningen ! Puss hej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3