SKRIVET: 2010-10-15, kl 17:29:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

På bättringsvägar

Äntligen har jag lust, tid och ORK till att blogga. Har varit sjuk och hemma från skolan i två dar, inte kul.. Har haft jätte ont i kroppen (och minst sagt i huvudet) sen har jag även haft tendens till feber...usch. Men nu mår jag mycket bättre och orkar att skriva ! I onsdags efter skolan följde jag och Alma med Ellen hem för att fota och fika :d. Bilder kommer nedan. Vid 5 gick vi tillbaka till skolan igen för det var dags för gymnasievisning. Alla kom verkligen o gav oss en himla massa broschyrer som man ens inte ville ha.. haha. Men jag ska åka till olika gymnasium ist för att praoa v.46 om det går bra för dem. Skulle egentligen fixat det i torsdags, men blev ju sjuk så :/. Får fixa det på Måndag ist. Men nu ska jag spela lite TV-spel. Här kommer lite bilder ;). Puss hej!
Två super sööta tjejer ! <3
Hösten är både fin och kall !


alma

hih, de va en mysig dag.. :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3