SKRIVET: 2010-10-21, kl 21:15:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Victoria och Daniel har besökt Hjo, tror inte det är någon som har missat det!

Goooooooooood kvälll!
Har haft både en bra och mindre bra dag idag. Har varit lite sur, för vår klass har väldigt svårt att komma överens om klasströjor. Blir lite små sur på när det ska velas och krångla så..
Men nått speciellt och roligt som har hänt är att kronprinsessan Victoria och prins Daniel besökt Hjo idag. Tycker att det är rätt häftigt att få se dem i verkligheten om man haft det som en liten dröm sen man var liten :}. Videon här nedan är från lokalnyheterna som gjort ett reportage om detta. Själv är jag inte med men min kära broder är hihi. Han står i bakgrunden med en mössa med flames på ;). Sötingen, haha glad han med för att ha sätt Victoria. Kul,kul ! Nu sitter jag och myser i soffan. Har tränat lite engelska, har prov i morgon. Jag hoppas på att det ska gå bra, blir lite orolig när det gäller engelska prov. Engelska är inte mitt starka ämne, men det är roligt !
Sitter och kollar på lyxfällan nu och ska jag fortsätta det. Vill bara nämna att jag inte kan fatta hur folk tänker ibland ! Puss hej och ha det bäst !
Mobil-bild från Hanna :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3