SKRIVET: 2010-10-22, kl 20:36:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Snow in october ?

Snöööööö? Någon måste skämta med mig... Det är oktober och det har redan snöat ett antal gånger. Vintern får inte komma än ! Jag blir ju deppig. Jag använder min vinterjacka men fryser ändå. Hur ska den här vintern sluta? Var ute och fota en liten stund. Tappa känseln i fingrarna. Bilderna kommer sen föresten:}. Nu sitter jag ensam framför TV:n. Mamma, pappa och bror min är på bilorientering, men det skönt att det äntligen är fredag! Det är behövligt med helg nu. Nästa vecka har vi läsvecka. En hel vecka med bara läsning, gött ! Nästa vecka är det även min tur att sitta i caféterian och jag ska klippa och slinga håret. Har funderat på att slinga håret med ljusbruna slingor, så det kommer nog att bli så. Lite spännande att göra nått helt nytt. Vågar inte färga hela håret så därför får det bli slingor :).
Nu ska jag gå och hämta lite godis (a) ,hihi. Puss hej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3