SKRIVET: 2010-10-23, kl 21:35:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

A short one comes here ^^

Här kommer en kortis !  Har vart med Hanna hela dagen. Vi har inte gjort så mycket, fotat lite, kollat på film, suttit vid datorn och lite sånt. Nu sitter jag och har rätt tråkigt. Är rätt trött med.. ska nog lägga mig o kolla på en film snart. Föresten så har jag världens bästa mamma om någon vill veta! <33


Idol bild på Hanna som jag gjorde när vi kolla på film, hehe. Söt som hon är :)
(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
Måste tacka dig för hjälpen med att få in en låt utan video. (se nedan) Tack !
Ha en bra kväll, nu orkar jag inte skriva mer.. god natt !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3