SKRIVET: 2010-10-26, kl 21:13:04 | PUBLICERAT I: Lifetime

i love my hair

Hej, här har ni en grymt glad och nöjd Viktoria Johansson. Har nu klippt och slingrat håret och är super nöjd! Det blev mörka slingor. Kolla på bilden för att se resultatet. Jag klippte även upp luggen och tog bort allt det slitna i håret, hihi.  Dagen har varit okej annars. Satt i caféterian idag.., de var rätt segt i mellan åt, men det funka. Imorn sitter jag i caféterian igen, men bara halva dan. Vi har skoljoggen imron med. Det är sista året vi ska springa den. Riktigt skönt faktiskt. . . ehmm förlåt men jag kan inte konsentrera mig på att skriva. ÄR för trött i huvudet. Ska nog lägga mig faktiskt. Puss hej !
NÖJD !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3