SKRIVET: 2010-10-27, kl 16:53:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Frusen är jag efter 5 km i regn..

Usch, sitter o värmer upp mig i soffan. Vi sprang skoljoggen idag i regnet ! Fyf*an säger jag bara. Blev genom våt. Så, så fort jag kom hem tog jag mig en dusch, gjorde en kopp varm choklad och sedan hamna jag här med en stor filt om mig. I kväll är det dags för smink party. Ska försöka att jobba lite matte innan. Behöver plugga lite. Imorn blire som sagt öppet hus på katedralskolan som väntar efter skolan. På fredag ska jag till Clara och träffa trevligt folk. Sedan har vi bestämt att jag, mamma, pappa och linus ska åka till örebro över helgen. Vi ska typ bo på hotell och bada på Gustafsvik m.m. Ska bli kul ! Nu ska jag gå och göra i ordning mitt hår. Puss hej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3