SKRIVET: 2010-10-03, kl 21:28:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ta dagen som den kommer

Tyvärr, det blev inget inlägg igår i alla fall. Jag blev för trött. Men igår var jag med mamma och linus i skövde och shoppa. Det var ju sån där shoppinghelg i skövde med tåg som gick mellan centrerna m.m., så det var massor av folk där! Jag köpte ett par mjukisbyxor från cubus för 149:-, en tunn stickad tröja från ginatricot för 139:-, ett par skor från skokanonen för 300:- och "Harry Potter, den flammande bägaren". Så nu har jag äntligen alla 6 filmerna. hihi. Har även tänkt att se den nya Harry potter filmen. Ellen  prata om att den skulle komma på bio i november eller nått ;).
När jag kommit hem från skövde la jag mig o kolla på film sedan, blev det mys med familjen ! Vi åt räkor, kex, nybakta frallor, olika sorters ost, frukter och mycket mer. Så gott !
Idag sov jag till typ 11, hihi. Skönt de. Spelade lite wii med min broder på förmiddagen och tränade spanska. Sen kl 3 åkte vi på kalas hos Ida, hennes lilla syster fyllde år. Ida du är för goer ! Hur skulle livet vara utan en Ida Johansson?? Föresten kolla gärna in boxlife.blogg.se, haha lite oserös, men ändå!
Nu sitter jag och glor på film i soffan och äter lite godis (a). Imorgon har jag sovmorgon ! Så gött att börja veckan med sovmorgon till 10 (Y). Men ha det bäst, ta dagen som den kommer ! puss hej


Ida

De va ett jävla liiiiiv ! <3



PUBLICERAT: 2010-10-04, 15:36:23 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3