SKRIVET: 2010-10-08, kl 17:00:08 | PUBLICERAT I: Lifetime

Livet leker ibland och ibland allt för ofta..

Så kan det gå ibland ! Haha, vi sluta 13:00 idag. Så jag och Alma tänkte ta 13:45 bussen hem. Vi gick till Norreport, för att kolla lite (de hade rea, hihi). 13:44 kolla jag på klockan, och vi båda två fick panik ! Vi rusa ut ur butiken och ser bussen komma. Vi springer "dramatiskt" till busshållsplatsen och gissa vad? Vi hann! haha. Fan va kul, men så fort har jag nog aldrig sprungit förut (a). Lite pinsamt vare de när busschauffören frågar om det var jobbigt, när man flåsande kliver in i bussen, haha ! Men det är skönt att det är fredag idag och jag måste be om ursäkt för att jag inte bloggat på jätte länge, ungefär en vecka sedan för att vara mer exakt. Har haft jätte mycket läxor i veckan så har inte hunnit att sitta vid datorn.. Idag så pratade de om gymnasieval med klassen och det fick mig att tänka på att grundskolan är snart över. Alla vänner lämnar man kvar.. Det kommer både bli kul och tråkigt. Tänk vad tiden går, usch! Jag vill verkligen inte splittras med mina underbara vänner <3 De gör livet värt att leva för (a). Älskar dem ! och snart ska jag packa och åka till dem på gårn ! Vi ska sova över där och imorn blir de bodaborg med dem ! Fyfan vad kul det kommer att bli. Men nu ska jag dra ! Puss hej och ha en bra helg (Y)
Looooooooooooooooooooooooooooooooove



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3