SKRIVET: 2010-10-09, kl 21:40:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

Bodaborg får tummen upp från mig !

Jag kan säga att jag har haft en riktigt bra helg över lag. Har som sagt vart på gårn med gott folk, sov över där (eller ja fick inte så mycket sömn) och Bodaborg blev de med hela gänget idag ! Har haft jätte kul och bodaborg var BÄST!
För de som inte vet vad det är, så kan jag berätta att det är lite som fångarna på fortet, fast inte lika extremt. Du går in i ett rum tillsammans med ditt "lag" och ska där lösa en uppgift som ni måste klara av för att komma till nästa rum. För er som inte har provat så rekommenderar jag det verkligen! Idag var första gången jag var där och jag kan lova er att jag kommer komma tillbaka! Asså det var så jävla roligt (a).
Nu sitter jag framför TV:n  med datorn i knät och är helt utmattad. Har suttit här sen jag kom hem typ, hihi. Kollar just nu på American funniest home videos, asså vissa klipp är ju sjukt roliga ! Haha ! Här kommer ett par klipp som jag hitta på youtube.com
Det andra klippet är lite längre :). Men det finns mycket roligt ! Nu ska jaggå och kolla på en film, sedan blire god natt för mig (a). Puss hej



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3