SKRIVET: 2011-04-19, kl 23:08:01 | PUBLICERAT I: MuSiC

Da Da Dam, Da Da Dam (a)

Har haft en underbar dag! Har spenderat stora delar av den med underbara kusinen i det lika underbara vädret. Vi har bland annat tränat, vart ute och gått och vi var nere vid gårn en sväng med hanna o elisa för att jag och hanna skulle anmäla oss till lisebergsresan som jag typ tjatar om hela tiden. Men det kan bero på att det kommer bli så himla bäst! Men anyway, tycker att det är grymt härligt när jag märker hur mycket jag är ute nu när det är så fint väder. Livet kan inte va annat än bra när vädret är som det är på ett lov. Enda nackdelen som skulle kunna finnas skulle väl va att det inte blir så mycket gjort på mina små läxor som ligger och väntar på mig. Ska väl ta tag i dem imorn. För har bestämt att det ska vara mycket sol imorn, så att jag ska kunna ligga och steka i solen sammtidigt som jag kanske gör ett par läxor. Det kan nog behövas, hehe. Annars äre väl bara agility imorn som mer står på schemat. Göttkött säger jag bara. Mitt liv rullar på väldigt bra nu, känner jag!
Ikväll så fastnade jag framför tv:n en stund. De hade försnack om eurovision song contest. Brukar inte vara alls intresserad av det så, men nått gjorde att jag fastna. I alla fall, fick höra findlands bidrag som jag bara älskar. Kan väl inte säga att jag är så jätte mycket för lugna låtar så, men denna är så härlig så det inte är sant! Jag får en underbar känsla av den (a). Just listen to it,
Really wonderful! Men nu ska jag sova, haha. ja så godnatt !


Ida

Sv: ååh du skulle bara veta!

Älskar dig även fast du är lite knas ibland! (a'<3



PUBLICERAT: 2011-04-20, 09:33:26 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3