SKRIVET: 2011-04-12, kl 16:16:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

Don't dream your life, live your dream

Jag känner verkligen att jag blivit duktig på att blogga. Det brukar gå upp och ner, beroende på lite vilket humör man är på faktiskt, hehe. Men just nu är jag på topp! Har precis klämt i mig tre mackor. Om någon timme eller så ska jag väl dra mig till Hundklubben med hanna för att lära nybörjarna lite agility. Hihi nemen, aa. Men innan det tänkte jag komma igång med en ny blogg som jag och hanna skapat tillsammans. Okej, jag vet vad ni tänker. Varför skapar hon en ny blogg när hon redan har en? Men jag tyckte att det var en bra idé som hanna kom med. Bloggen handlar nämligen om vårat största intresse, agility. Så allt som skrivs på den bloggen handlar om det. Ni får gärna kika in om ni vill. Men vill bara förvarna att vi skapa den igår, så designen ser absolut inte ut så som den kommer att göra när den är klar. Men som sagt kika gärna in ändå, hihi. Agilityliv Pussss!


Linnéa Hagström

Vad kul att ni har startat en blogg om Agility! Ska följa den.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3