SKRIVET: 2011-04-09, kl 13:47:59 | PUBLICERAT I: Lifetime

En lördag med sol, det gillar vi!

Jag är trööööött, men oh så glad! Tog en redig sovmorgon idag, härligt det! Vaknade väl för en o en halv timme. Snart ska jag gå upp och äta hemmagjord pizza som jag hör att pappa håller på med där. Sedan hade jag väl tängt att gå ut och busa lite med plutten och sedan ska jag göra mig iordning för att sedan åka in till stan i eftermiddag. Det ska bli bowling med innebandylaget för hela slanten. Kameran ska såklart med in! Igår hade jag nationella proven i engelska, det kändes som om det gick bra i alla fall. Så jag tror att det gjorde det faktiskt! Är så glad att det är över. Men nu vill pappa ha lite hjälp där uppe, så måste gå, hihi. Pusss!
Gammalbild från hjo bowling, där kvällen ska spenderas med goa vänner!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3