SKRIVET: 2011-04-13, kl 21:57:30 | PUBLICERAT I: Lifetime

Go to bed and dream a sweet dream!

Är så jävla trött just nu, rent ut sagt! Är hemkommen från agilityträningen och slängde mig i sängen direkt. Det är så himla mycket som händer just nu. Att hänga med i allt och försöka hålla humöret på topp hela tiden, är inte det lättaste alla stunder. Verkligen inte när man blir j*vligt irriterad på saker och ting. Men jag ska försöka att inte ta ut allt på er. Jag kan ju bara säga att det är himla skönt att det är lov snart! Saknar min pojk med. Vi träffas typ inte på veckorna. Blir mest på helgerna eftersom att jag har så himla mycket att göra varje eftermiddag. Sen har han inte gratis sms längre heller, jobbigt! Haha, ni kankse tror att mitt liv ligger på botten just nu, men det gör det verkligen inte. Men det är ju så, när man väl börjar att gnälla på nått så fortsätter det. Man kommer på nya och nya saker som man går och tycker är lite sådär små jobbigt. Men usch.. jag kan ju inte sitta här och gnälla! Ne nu får jag ta och gå o lägga mig, så jag kommer på lite posetiva tankar. Kanske kan drömma nått sött som man kan sitta och fortsätta på att dagdrömma om imorgon, när man har en hel dag med bara tråkiga teoretiska ämnen. Hihi, man kan ju alltid hoppas. Godnatt på er sötnosar!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3