SKRIVET: 2011-04-19, kl 08:52:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Godmorgon solstrålar!

Det känns lite kul att det första jag tänker på när jag vaknar är att blogga. Så varför inte slänga upp datorn i knät och göra det? Känner mig riktigt duktig nu. Ja, vad ska man säga att man gör då? Jag ligger i sängen och har precis vaknat. Smsar lite med hanna. Annars händer det inte så mycket mer än att pappa och brorsan åker till skövde för att köpa utemöbler. Det betyder att jag får en ensam morgon, lugn och skön! Ska nog vänta med att gå upp fören de  har åkt. Sen annars idag ska jag som jag nämnt innan in till ida, sen på kvällen blire nybörjarkurs. Nu ska jag nog bara ligga här och chilla lite innan jag går upp och äter frukost. Är inte så fruktansvärt hungrig faktiskt, men det kommer väl, hehe. Puss!
Hihi, bjuder på en gammal sommarbild från typ 6:an eller nått sånt. Stolen kan jag medela er är grymt skön att sitta i (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3