SKRIVET: 2011-04-03, kl 21:39:19 | PUBLICERAT I: Lifetime

I'm gonna get there!

Ja, sådan hund sådan matte, eller vad äre man säger. Jag har börjat känna mig allt mer lat nu för tiden. Inte bra, haha. Men kan bero på att jag har rätt mycket att göra hela tiden! Just nu är jag super trött. Sicken överraskning va? eller inte. Lite kul, man går upp och vad möter man vis trappans top, jo en utslagen hund. Sötnosen, inte orka hon posa för kameran häller, haha. Ne hon känner väl på sig att agilityn kommer att dra igång i veckan på fullt allvar, så då kanske det är bäst att ladda upp sig för det! Kommer bli härligt tycker jag, och jag är nästan bombsäker på att penny tycker detsamma! Men nu ska jag nog lägga mig och se på en film eller något innan jag somnar. Det är ju skola imorn igen. Pusssss!


Ida ;) <3

Efter potatiscupen, kommer jag och tränar med dig de lovar jag taggad till tusen! <3



PUBLICERAT: 2011-04-03, 21:45:16 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3