SKRIVET: 2011-04-09, kl 16:56:18 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

Jag kanske är lite intresserad ändå.

Hihih, har precis tagit mig en dusch och fastna framför ishockey (sm-finalen) igen. Det är tredje gången jag gör det den här veckan. Kan inte säga att jag är speciellt intresserad av det, men det är ändå nått som jag att det är grymt kul att kolla på. Om ni undrar vilka det är som spelar så är det färjestad och skellefteå som är i finalen. Än så länge leder färjestad finalen. Kan ju inte direkt säga att jag bryr mig om vem som vinner, men hejar väl lite på färjestad ändå eftersom man har en familj som håller på dem. Men nu ska jag kolla på sista perioden av matchen, sen ska jag göra iordning håret och sen drar man sig mot bowlinghallen. Vädret är underbart förästen, så passa på att gå ut och sola lite. Hamna inte framför TV:n som jag lyckas med hela tiden, haha. Pussss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3