SKRIVET: 2011-04-27, kl 17:22:07 | PUBLICERAT I: Lifetime

Just as you know it's a falls smile bitch!

Haha jag vet, en liten ilsken rubrik. Det har ju sina anledningar, men inga som är värt att prata om. Idag vare skola som sagt och den börja med att typ halva klassen fick panik över ett prov som vi trodde vi skulle ha idag men som var nästa vecka, hehe. Annars så känner jag vekligen att jag varit ovanligt glad idag eller flummig rättare sagt. Kan kanske bero på att jag var lite övertrött. Men det är faktiskt lite kul att vara flummig ibland, speciellt i skolan. Man kanske inte får så värst mycket gjort, men det är en helt annan femma. Ikväll blire agilityträning, fast utan Penny tyvärr eftersom hon fortfarande går på pencillin. Så skulle få träna med Hannas lilla gulleplutt idag. Så det blir nog bra en då så sätt. Är bara lite tråkigt att Penny inte får följa med eftersom hon tycker det är så grymt kul. Men det blir bra sen när hon är helt frisk, färdig opererad och allt för då kan hon aldrig få tillbaka sjukdommen igen. Men nu måste jag äta en bit innan hanna kommer o hämtar mig innan träningen. Puss!
Får bli en bild på pennyplutten som får tråkigt nog stanna hemma idag..Känns riktigt jobbigt faktiskt.


Emelie

hihi inte jag heller:§



PUBLICERAT: 2011-04-27, 21:47:20 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3