SKRIVET: 2011-04-03, kl 12:18:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

när jag var ett vårdsvinsbaaaaaaaaaarn!

Okej, jag vet att det har vart lite svagt med bloggandet i helgen. I fredags kväll hade jag inte tid till det. Va med älskade emil och då kan man såklart inte blogga (a) hihi. Igår morse hade jag planer på att blogga, men lat som man e så gjorde jag såklart inte det. Så det får bli en liten uppdatering nu! Igår på förmiddagen var det lungt här hemma. Jag städa mitt rum så det blev skinande rent, eller aa. Det har lite mindre damm i alla fall. Sedan framåt eftermiddagen var jag himla rastlös. Kunde inte ta mig någonstans heller. Så söta maria kom. Sen fram åt kvällen. Åkte vi in till stan för att äta pizza med Pontus. Haha impuls. Sen åkte vi runt och ströga mest hela kvällen. Det är gött att komma ut och träffa lite folk ibland. Lika gött som att sitta hemma för sig själv. Man behöver båda (i alla fall jag). Men nu idag vakna jag för typ en timme sen. Ska göra iordning mig och gå ut och se om mopeden startar. Det har ju börjat bli vår, och då äre klart att lilla mopedisen ska ut den med. Jag hoppas bara på att den inte vill jävlas med mig.. Vi får la se. Ni får ha en bra söndag! Njut utav den för snart är det en ny vecka igen. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3