SKRIVET: 2011-04-07, kl 16:23:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

No life without agility!

Okej, jag vet att det inte blivit nått bloggande på ett par dar och jag ber om ursäkt för det. Det dumma är att jag egentligen inte hinner blogga nu häller. Så ska ta det kort. Igår startade min agilitykurs med penny och jag vill bara säga att det är fan så mycket härligare att springa ute än i ett ridhus! Träningen igår var awsome (a). Love it! Idag blire agilityträning igen. Bara härligt alltihop. Dock är skolan riktigt seg nu för tiden. Det har ju varit massa tyskar i skolan hela veckan så det har ju gjort det lite roligare, men annars har dagarna gått riktigt långsamt. Det är nått som har kommit nu det senare. Men då äre gött att det snart är påsklov. Tyvärr, men hinner inte blogga mer nu. Måste äta och fixa iordning lite agility saker till träningen. Har fortfarande kicken kvar från igår! Jag älskar bara den här sporten! Pussss!
Min blivande champion!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3