SKRIVET: 2011-04-28, kl 19:53:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Nu ska det bli ändring på livet!

Oho! Hungrig som satan, men mat blire inte fören om en kvart. Kan tala om för er att tiden går grymt sakta när man är hungrig. Så därför satte jag mig för o blogga lite så att tiden går lite snabbare och vet ni va? Det gör den faktiskt haha. Så snart är det maaaaat! Blir att fira linus lite mer ikväll vilket är lika med pizza  och tv-spel (a). Känner mig lite halvt lat sådär. Men hade tänkt att dra igång med någon träning regelbundet hemma, för jag har kommit riktigt ur form.. Samt så ska jag ta mina knäövningar på allvar. Har väl inte gjort dem på ett halvår eller nått faktiskt, hehe. Men jag får ont i knäna så fort som jag börjar att jogga lätt, så det kan nog behövas! Imorgon på hälsan så har vi girlsen i klassen styrketräning så kanske kan ta det som en liten nystart på att komma igång igen. Eftersom att jag inte har fotbollen längre så måste jag hitta nått som håller mig iform. Lite styrka och kondition skulle inte skada. För ett par dar sedan så satte jag mig på cykeln och herregud vad det var tungt. Det var väl då som jag insåg hur mycket kondition jag verkligen tappat. O jag kan säga er att det är inte kul när man upptäcker sånt. Men jag ska nog planera någon träning i helgen för nästa vecka. Kan ju medela er vad jag fixat, hihi. Nu ska det bli ändring på livet! Jag tror att anledningen till att jag är så trött hela tiden är nog att jag inte tränar lika mycket längre. Men man kan varken tänka eller träna på tom mage och det börjar låta som om det är mat på g där uppe. Pusssss!
Har fruktansvärd bildbrist, så får bli en bild på lilla mig från Hänäni!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3