SKRIVET: 2011-04-24, kl 11:43:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Påskdagen!

Hihih, förlåt men det blir inga bilder. De ligger fortfarande på kameran och hinner inte ladda över dem nu. Jag har så mycket att göra, så bloggen får inte lika mycket tid. Jag vill mer med bloggen än vad jag hinner med. Men jag kämpar på ändå. Nu ska jag ringa hanna och sen se ifall nilsson har vaknat än, innan jag ska göra iordning mig. Påskdagen kommer att tillbringas i stan och i kväll blir det grillning vid strandpromenaden med bästa! Ja så det är väl bäst att jag rör på mig. Ha en grym dag, pusss!
Ne men ser man på jag hade visst några av bilderna på datorn hihi (a)
Påskmaten är det bästa!
Förutom godis fick man en vinstlott av mami och dadi. Haha 25 kr det är alltid nått(yyy)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3