SKRIVET: 2011-04-26, kl 22:27:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skola imorn.. det blir väl härligt?

Gokväll gott folk!
Detta blir inte långt kan jag ju börja med att säga. Är ju skola imorn så måste gå och lägga sig i tid vettu. Känns inte så hämskt med skola imorn faktiskt, men har fortfarande panik över läxorna. Har typ ett antal prov som ligger och väntar på mig. Inte kul :(. Haha, men till nått annat. Ikväll så drog hanna mig in till stan för att kolla på fotbolls match. Det var f 96's seriepremiär, så det var klart man åkte in! Hade det lite mysigt där vid planen med hänipäni. Dock skadades bästa kusinen sig, så fick typ kramp i magen. Men pratade med henne nyss och vi hoppas på att det har gått bra! Känner jag henne rätt så ger hon sig inte i första taget! Men aa nog skrivit idag. Nu ska jag sova, så att jag kan vara go o gla mot mina "kära klasskompisar" imorn, haha. Bjuder på en söt bild på häni, ja och på en mindre söt bild på mig. Natti!
Vill bara säga att bilderna är från fotbollsplanen om ni inte lagt märke till det och att de kommer från hannas söta kamera, hihi :3


Lilly

Så fina ni är! :')



PUBLICERAT: 2011-04-28, 16:22:00 | URL: http://iamlillyrose.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3