SKRIVET: 2011-04-04, kl 14:26:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Svenska lektion, snart hem!

Svenska här då. Står i biblioteket med snygga brudar och ska skriva om en gammal författare. Slutar om typ 40 min. Då blir det bussen hem och sen ut på baksidan för slalomträning med pennyplutt. Bäst att passa på så länge vädret håller sig fint! Jag och pappa tog ut mopeden igår, den gick i gång, efter en stund hahah. Jag hoppas på att pappa hittat ett nytt batteri så, man kan få den att starta på en gång och slipper att stå i typ 20 min o försöka innan skiten hoppar igång. Förhoppningsvist får vi till det ikväll så att jag kan ta en första tur med den för i år. Vi får hoppas på det bästa!
Usch lektionerna går riktigt segt nu när vädret bara blir bättre. Men man får väl kämpa på nu det sista. Det är ju inte långt kvar till avslutningen och den underbara sommaren! Men måste nog börja skriva om gubben nu eftersom arbetet ska vara klart på torsdag. Ha det bra så länge, puss!
Don't play with the fire!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3