SKRIVET: 2011-04-10, kl 15:38:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

Underbar helg, kan man lugnt säga!

Wonderful saturday! Hade det jätte trevligt med laget på bowlinghallen. Bilderna talar ju om en hel del. När alla började dra sig hemmåt, fortsatte jag, hanna, emma och amanda att ha en trevlig kväll med skratt. Blev att sova hos hanna och emma sedan. Tack för kvällen! Den var underbar och vädret idag är lika så. Ska nog snart gå ut igen och få lite mer sol på mig. Det är så himla härligt! Jag har linne och kjol på  mig och kan bara gå ut utan att frysa. Solen får mig att leva på riktigt. Ska gå och se om jag kan finna mina sunglasses now. pusss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3