SKRIVET: 2011-04-17, kl 12:26:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

DM 2011

Goodmorning angels! Svagt med bloggande, jag vet. Men i fredags var jag med hanna hela eftermiddagen, vi kollade på bland annat "The last song". Såg bara halva filmen för var tvungen att åka hem då. Men den är riktigt bra! Igår var jag i Falköping på DM hela dagen. Var ju min och pennys andra tävlingen och är faktiskt riktigt nöjd med våran prestition. Även om det blev diskningar i alla lopp. Det låter värre en vad det är. Men jag tycker att det är grymt avslappnande att vara på tävling, hihi. Man har ingen press på sig, den ända som sätter pressen är du själv plus att du inte behöver bevisa någonting för nån. Den ända du behöver ha samspel med är din hund. Jag tycker det är härligt i alla fall! Och när vädret är bra blir det ännu bättre. Dock blåste det massoor igår och jag har blivit solbränd i ansiktet. Tycker faktiskt att det är lite så där halvt hämskt för är jätte röd.. Får gå med fondation, så att det inte ser så hämskt ut, haha. Seriöst, jag ser ut som en kräfta i ansiktet. Det är inte kul :(. Här kommer en liten bildbomb från dagen.

Vårt lag på sista bilden, hihih



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3