SKRIVET: 2011-04-18, kl 22:09:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

Just listen to what i have to say!

Jag fattar inte, jag kan sitta och tänka på vad jag ska blogga om eller hur jag ska blogga, men för det första så tar det evigheter innan sidan kommer upp och för det tredje, när den väl gör det så hinner jag inte, orkar jag inte eller så tappar jag tråden så fort som jag börjara att skriva. Förstår inte varför, haha. Men aa, ni ska inte behöva läsa mitt gnäll nu när jag äntligen skriver lite. Idag har jag vart inne hos hanna, vi skulle som sagt gå till fridtidsgården och anmäla oss till lisebergsresan. Men gissa vad, fridtidsgården var stängt idag för att de var i ullared (snark). Så vi får gå dit imorn. Ska in till Stella och Ida imorn för att bland annat träna agility, så får dra med dem ner till gårn en sväng så att man blir anmäld någJag tror att resan till liseberg kommer bli grym verkligen! Just nu sitter jag och äter some candy. Eller äter och äter, har ätit rättare sagt. Jag känner mig lite äcklad av godis just nu. Har nog ätit för mycket, hihi. Men ska nog kolla lite på tv och sen sovaaa. Älskar att sova, om ni undrar. Så ska nog sova riktigt länge nuuu. Pusss!
De säger på nyheterna att solen kommer stanna hos oss över påsk, det betyder en glad viktoria!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3