SKRIVET: 2011-04-20, kl 10:39:07 | PUBLICERAT I: Lifetime

In love for a while

Vaknar idag vid halv tio av att mamma kommer in och berättar att Penny spytt hela natten och att hon bara äter köttbullar och godis (som man ser hur hon pinar i sig). Vi skulle tro att det är problem med hennes halsmandlar igen och om det nu skulle va det så blir det operation. Som tur är så är det varken någon farlig eller komplicerad operation. Men i alla fall hon ska till veterinären idag och sen får vi se vad han säger om att träna agility ikväll. Jag hoppas att han säger att det är okej, men om inte så får vi väl ta en mys kväll jag och bäbisen istellet. Har varit uppe en sväng också och vad är det jag ser? Jo jag ser faktiskt ingen sol. Jag får nog planera om dagen, för höjdpunkterna finns inte. Vi får la hoppas att solen tittar fram någon gång idag i alla fall, hihih. Ja det verkar ju som om jag ska sitta här hemma och hoppas hela förmiddagen. Men det kanske behövs det med någon gång i livet. Men får väl gå upp och äta frukost snart. Man kan inte hoppas på tom mage (a).
(bild från google)
Hihi, har glömt att berätta för er att programmet "kniven mot strupen" som går på tv3 ska hjälpa en restaurang i hjo. En pizzeria rättare sagt som ligger på hjotorg. Tror verkligen att det behövs och kommer bli riktigt kul att se programmet! Har ätit där flera gånger, men skulle aldrig gå dit det senaste, eftersom att flera har blivit magsjuka efter besöken på restaurangen. Så jag tycker att det är perfekt om alexander (kocken i programmet) kan hjälpa dem, för de lagar faktiskt rätt goda pizzor.
Men det var lite kul igår när jag, ida, hanna och elisa var påväg ner för hamnbacken och prata om när programmet skulle komma. Vi trodde de skulle komma nästa vecka, men så ser vi alexander och ett kameragäng komma på andra sidan gatan upp mot torget. Lite kul vare att de kom just när vi prata om det plus att få se honom i verkligheten förstoss. Men som sagt det ska bli riktigt kul att se programmet sen!


hannazor

känner mig lite som en tjendiiiz här på din blogg! hahah, nämen. liseberg kommer bli bäst och allt sånt, poss



PUBLICERAT: 2011-04-20, 16:41:08 | URL: http://hannnanilsson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3