SKRIVET: 2011-04-23, kl 12:31:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Känner mig dålig på bloggningen idag.

Härlig mogron eller vad säger ni? Hann inte blogga igår. Så berättar lite nue. I torsdags var jag med Inis. Hade inte träffat henne på jätte länge och då menar jag verkligen länge! Så det var kul att träffa henne igen. Vi pratade en hel del om tyskland. Trevligt, trevligt. På kvällen sen var jag, HP och Häni ute vid vättern o grilla. Hel mysigt kan jag ju ta o berätta för er. De två brudarna är helt underbara! Bilder från kvällen har ni ju redan sätt. Igår åkte jag och Ela till skövde för att shoppa lite. Köpte en collegetröja, en topp plus en efterlängtad skinnjacka! Underbart (a). På kvällen sen åkte jag till Clara för att grilla, men åkte rätt snart hem igen. Fick sån jäkla migrän. När jag kom hem la jag mig och kolla på Harry Potter Dödsrelikerna del 1, som ela köpte i skövde. Men orkar faktiskt inte skriva med. Känns lite ovärt att sitta inne o blogga när det är så underbart väder och påsk. Ska nog gå ut en sväng med bebisen. Lovar att jag kommer att fota mitt påskfirande hihih. GLAD PÅSK på er! Pusssss!
Här är ännu en bild från grillningen vid vättern. HP's och hänis påskeld, haha.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3