SKRIVET: 2011-04-26, kl 10:14:17 | PUBLICERAT I: Lifetime

That day is going to be awesome, i just want to tell you that.

Hihih, okej jag vet nog vad ni tänker, seeeeg! Jag är seg på att skriva ibland. Det kommer i perioder och det är lite b faktiskt. Har ganska nyss vaknat till. Vakna väl typ för någon timme sen, men ligger fortfarande o drar mig i sängen. Det är ju bäst att passa på såhär sista dan på lovet. De flesta går väl till skolan idag, men tur som man har så har vi studiedag idag. Dagen kommer spenderas hemma med ett gäng böcker som jag skjutit undan hela lovet. Har faktiskt lite smått panik över dem, så måste sätta mig och beta av några. Var faktiskt så pass duktig att jag gjorde en redan igår (a). Jag vill be om ursäkt om det blivit många inlägg som kommit efter eller att det jag berättat om har vart lite rörigt, men jag har det att skylla på att jag haft ett fantastiskt lov, har vart med någon nästan varje dag så det har blivit många åk in till stan. Så när jag bloggat så har jag varit riktigt trött måste jag säga! Nu går jag runt och längtar tills på lördag. Jag vet att ni inte kan gissa vad som händer då! Bilden ger er bara en liten ledtråd, hihi.
Lisebeeeerg såklart! Det är fridtidsgården i Hjo som anordnar. Åker med bästa häni och det verkar som om det är massa härligt folk som hänger med. Jag vet en sak som är säker, den dagen kommer bli awesome! Både jag och hanna pratar om det hela tiden och gud vad vi har planerat (a). Liseberg is just a wonderful place!
Nu ska jag ut och se vad det är för tv-spel som  lillbrodern min spelar. Om ni undrar så ligger mitt rum vägg i vägg med tv:n, så hör typ allt ljud som tv:n ger ifrån sig. Kanske inte jätte härligt när man lyckas vakna av den bara för att man har en bror som är grymt morgonpigg, haha. Men jag måste ge honom lite credit för att han sänker när man bankar i väggen. Vill bara säga, för att vara min lillebror så är det riktigt bra! Men han har lite förståelse när man sover i alla fall och tur är väl det (y). Men vad skulle jag göra nu igen? haha. Juste kolla vad han spela. Ni får ha en toppen dag, tycker jag allt! Om det blir sol och varmt idag så, njut av det! För jag har hört att det ska bli lite kallare. Jag hoppas att de ljuger för oss. Men man kan aldrig va på den säkra sidan. Ja som sagt njut av vädret som påsken fört med sig. Pussssssss!


Emelie

Åk atmousfear (stavning:/) Jag vill veta hur den är:) Man svimmar tydligen i 1,25 sek. Haha, en tjej i klassen har åkt...



PUBLICERAT: 2011-04-26, 20:04:23 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3