SKRIVET: 2011-04-27, kl 22:31:32 | PUBLICERAT I: Think<3

Agility give me strength(L)

Hihihi, super agility träning må jag säga! Det var ju fortfarande tråkigt att jag inte kunde träna med penny, men banorna och övningarna var grymt härliga! En av övningarna har jag målat upp så den kommer antagligen ut på agilitybloggen när jag har tid, hihi. Men som sagt det känns helt underbart för tillfället. Har ont i halsen (brukar vara jätte deppig när jag får det) men nu spelar det ingen roll. Jag tror inte det är någon som förstår hur mycket agility betyder för mig och hur mycket det verkligen hjälper mig i livet. Det är obeskrivligt asså. I agilityn slipper man falska människor, där är alla sig själva och alla respekterar alla precis som de är! Plus att när man väl går ut på plan så är det bara du och hunden. Kännslan som du får när hunden har all fokus på dig och du all fokus på hunden, är obeskrivlig. All credit to penny som verkligen vill dela det med mig. Det tog emot hårt att åka idag, när penny kommer till mig så fort jag tagit i jackan och vet precis vart jag ska... Det är ju underbart att veta att hon tycker det är kul i alla fall!
Men får inte skriva mer nu, måste skicka iväg en teknikuppgift på mailen som ska in någon gång snart och sedan sova. Imorn så fyller min lillbroder hela 11 år, haha. Så då blir man väckt halv 6 bara för att fira honom på sängen innan pappa hunnit åka till jobbet. Trevligt värre, men ska man hålla på traditionerna så ska man. Pussss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3