SKRIVET: 2011-08-11, kl 16:08:47 | PUBLICERAT I: MuSiC

i love you like a lovesong<3

Goddagens gott folk, imorgon åker man till Deutschland. För er som inte kan tyska som jag, betyder det Tyskland! haha vet inte hur jag kommer klara mig för kan noll tyska. Det är tur att jag har med mig hanna. Men är hypermega excited! Sitter just nu o taggar som satan, har ingen aning om hur det kommer kännas när vi verkligen ger oss iväg. Jag har aldrig flygit förut i hela mitt liv så det kommer va med skräckblandad förtjusning som jag sätter mig i planet. Jag lovar att jag ska försöka komma ihåg om att jag ska blogga via mobilen på flygplatsen innan vi beger oss iväg. Nu för tillfället fick jag en fruktansvärd lust att baka, så det ska göras! Annars idag så ska jag fixa iordning allt med packning, biljetter o.s.v, så att det bara är att åka imorgon. Har fixat mina naglar idag förövrigt, jag är väl inte världens bästa på att fixa mina naglar, men jag diggar verkligen graffitinagellack! Köpte nämligen för ovanlighetens skull ett par nagellack igår när mami o jag var i skövde blev även ett par jeans och ett linne, love it all. Så i alla fall var tvungen att pröva dem som grund till mitt graffitinagellack. Men vi höres till kvällen måste sätta igång med baket om det ska bli något. Här kommer en liten låt som jag gått o sjungt på hela dagen.
Fattar inte vad hon en tar på sig eller sminkar sig, hon är fasiken lika fin i vilket fall (a)!
Hitta den här också nu när jag skulle lägga in låten. En cover av Tiffany Alvord. Lägg märke till att hon sjunger sjukt bra!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3