SKRIVET: 2011-12-26, kl 13:23:34 | PUBLICERAT I: Lifetime

Annandag jul

Kom precis ur duschen. Det är dags att göra sig iordning för tredje och sista dagen av julfirande. Vid tre drar sig familjen upp till farmor. Jag hoppas att det bjuds på någonting annat än julmat. Blir lite smått illamående av tanken att proppa i mig fler köttbullar, prinskorvar, janssons och skinka. Seriöst har inte känt mig hungrig på hela helgen. Kommer rulla fram snart om det ska fortsätta såhär. Haha, men har haft tre grymt mysiga dagar såhär långt. Min släkt är helt underbar. Skulle kunna påstå att den här släkten älskar att retas och skratta. Skulle inte byta dem för någonting i hela världen. Igår firade vi med mammas sida av släkten vilket var mysigt och aningens trångt i mormor och morfars nya lilla lägenhet. Kameran åkte med, men inga bilder togs. Glömde bort det totalt. Men jag får en ny chans idag. Bilderna från den 23:e och den 24:e kommer när allt julfirande är över. Jag hoppas att ni haft en grym jul och att ni kommer få ett bra avslut på året. Vi hörs, Puss!
Penny får stå för bilden



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3