SKRIVET: 2011-12-22, kl 08:53:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

Christmastime is coming up

Godmorgon! Antagligen sista inlägget jag gör från skolan i år. Tre dagar kvar till jul för er som inte var medvetna om det. Jo jag vet, jag räknar ner haha. Idag är det dags för skolavslutning, det betyder ledigt imorn och tid för att klä granen, laga julmat och mysa med hela familjen. Gud, älskar verkligen den här traditionen! I tisdags vare lek & trivseldag i skolan, vilket innebar att alla inriktningar och klasser från restaurang och livsmedel delades in i grupper och tävla mot varandra i små lekar. Sen på kvällen vare innebandyträning. Igår vare friluftdag. Det innebar dougeboll (typ spökboll), minifotboll och för de som gick vidare i den lilla turneringen fick spela trebents bandy och blindfotboll. Riktigt kul att se på haha! Igårkväll blev det godisbak med mammi. Myys! Ikväll ska jag inviga jullovet med bio med underbaraste systern. Vi är lite efter, så vi ska se den nya twilight, hihi. Har försökt att komma iväg på den sen den hade premiär (vilket är ett tag sen), men har inte blivit av fören nu. Men ska nog bli en trevlig kväll. Hoppas ni får en lika underbar dag som jag förhoppningsvis får. Puss!
Bjuder på lite julkänsla (a)
Tyckte inte om den här låten när jag först hörde den förra året, men har ändrat mig en aning. Den är rätt mysig faktiskt.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3