SKRIVET: 2011-12-02, kl 08:37:50 | PUBLICERAT I: Lifetime

En jul man sent ska glömma

God morgon gott folk! Sitter i skolan och chillar lite innan lektionen. Börjar kvart över nio, men kan ju aldrig ta sovmorgon. Så det fick bli att gå upp som vanligt. Fredag idag, vilket är super härligt! Blir nog en rätt så slapp dag idag. "Dansuppvisning" på idrotten och sen engelska. Passade på att kolla på julkalendern nu när jag inte hade nått att göra. Det har ju känts som om julkalendrarna bara blivit sämre och sämre för var dag, men årets kalender var ett riktigt lyft! Så söt och mysig, precis som det ska vara <3. Det kan vara så pass att den får hamna i min lilla samling med de BRA julkalendrarna, där bland annat mysteriet på greveholm och diselrotter och sjömansmöss har hedersplatserna. Haha, jag vet. Jag är lite barnslig vad gäller julkalendrar, hihi. Nu ska jag nog försöka få alma från stolen och träna på dansen med mig. Önska mig lycka till! Puss



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3