SKRIVET: 2011-12-30, kl 16:59:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Gör året värt att minnas!

Vart tar tiden vägen ? Nyår imorn, gahaa! Men känns ändå bra, ska inviga nya året med bl.a. goa brudar. Sjukt grymma! Ska bli härligt med ett nytt år. Det blir ett nytt år med nya tider, nya händelser, nya människor. Året som gått har varit väldigt händelsefull, full med förändringa, nya människor och upplevelser. Ett toppen år. Ett nytt nyårslöfte som jag tänkt avlägga under tolvslaget och som jag sedan kommer försöka hålla på livet ut. Jag ska försöka vara så positiv som jag kan mot allt som sker, även se saker med andras ögon, inte bara mina egna. Jag tror jag funnit vem jag är under det gångna året. Nu är det dags för att bli den jag vill vara. Jag hoppas att ni njuter av sista dagen på året imorn, gör året värt att minnas! Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3