SKRIVET: 2011-12-15, kl 13:55:33 | PUBLICERAT I: Lifetime

Lättroad?

Så jäkla uttråkad... Har mattelektion eller historia? Vi har i alla fall sätt en film om 1:ans historia. Intressant? Tror det är första gåmgen jag verkligen kännner "vad ska man ha för nytta av det här i livet?". Gud, värre än våra gamla so-lektioner. Så därför är det extra gött att ha rast nu och att det är fredag imorn. Har däremot försökt få in fallande snö här på bloggen. Hade det förra året, men det verkar som om det blivit mer komplicerat än vad det har varit. Ska försöka med en sak till och funkar inte det så skiter jag it. Fattar inte varför tiden ska gå så förbannat sagta. Ne nu får jag rycka upp mig. Önska mig lycka till. Ne men usch regnar nu också... mm, lyckad dag. Vi hörs hemma, förhoppningsvis är jag lite roligare då. Poss!
Summer, come and rescue me



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3