SKRIVET: 2011-12-03, kl 23:06:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Mys i trappan?

Ja, sitter och gör nått som man kanske inte gör varje dag. Sitter med vovvsingen och datorn i trappan haha. Hade ingen internettkontakt i källaren (där jag brukar sitta) och orka inte gå hela lååååånga vägen upp till köket. Så hamna i trappan. Den här dagen har gått skit fort, rent ut sagt. Vakna kanske vid elva, åkte på en julmarken här i närheten, sedan skövde, hem och äta och nu blev klockan vem vet hur mycket? Haha, känns typ som om jag aldrig gör nått speciellt på helgerna utan bara sover bort dom. Men köpte nått i skövde som jag typ aldrig köper. Blev förvånad själv faktiskt. Hitta en klänning på cassles för 499:- som fick ett nytt hem. Hur otroligt är inte det på en skala, att den nu hänger i min garderob? haha. Ibland hittar man de där guldkornen. Men funderar på att lägga mig i soffan och kolla på en film. Vet inte vilken, men tyckte att det lät som en bra idé. Natti!
Här är lilla klänningen som fick flytta hem till mig (a)


tilda

............................................var du i tidaholm? :(



PUBLICERAT: 2011-12-04, 00:23:03 | URL: http://emelialinnea.devote.se
Hanna

ja, han är snabb som blixten!



PUBLICERAT: 2011-12-04, 07:56:47 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3