SKRIVET: 2011-12-16, kl 12:38:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Grattis underbaraste pappa!

Hellu, sitter i skolan nu igen. Fick sån huvudvärk igår kväll så kunde inte skriva. Det måste varit filmen från mattens fel. Idag är jag däremot mycket piggare. Gick upp typ halv 5 eller nått för att väcka pappa som fyller 45 år idag. Det blev smörgåstårta till frukost vilket startade upp dagen på bästa sätt! Hade idrott i morse. Vi körde typ tävlingslekar och sånt. Nu är det dags för engelska. Vi ska se på en film om en liten stund. Hoppas innerligt att den är tusen gånger bättre än den vi såg igår. Ikväll blir det lite mer firande av pappsen. Vi skulle nog åka in till stan också. De ska typ inviga det nya torget med en eldshow eller något liknande som familjen ville se. Det blir nog intressant. Imorgon kommer halva släkten hem för att äta middag och på söndag väntar agility och förhoppningsvis, julklappsinpackning och julgodis bakande. Det blir nog en slapp och mysig helg. Tänkte bjuda på ett par bilder från frukosten, jo ni hörde rätt. Kameran kom fram i morse. Kände mig lite smart när jag satte minneskortet i datorn direkt efter så att jag kunde ladda upp bilderna nu. Jag har mina stunder ibland. Känns som om de blir färre o färre bara. Men ni får ha en grym fredag kväll.
Sista bilden är på presenten som pappa fick av mig. En bok där man får uttrycka hur mycket ens pappa betyder för en. Väldigt lyckad och rolig att fylla i. Bilden i boken är på pappa och mig som bebis, hihi (a)


tilda

älskar den bilden, ni är så fina!



PUBLICERAT: 2011-12-16, 22:18:22 | URL: http://emelialinnea.devote.se

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3