SKRIVET: 2011-12-18, kl 21:50:26 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hjo väcks äntligen till liv!

Här igen! Äntligen har jag slutat frysa efter att ha vart i stan. Åkte dit för att se på grannyran med hänäni. Jo det är sant, det händer äntligen lite i lilla Hjo. Vanligtvis syns det inte en människa ute på gatorna, nu var nog hela hjo på torget för att se de blivande miljonärerna och Ulrik Munther. Lite trevligt sådär. Lite läskigt enligt mig att det är tvinspelning o.s.v. En kamera gubbe kom och rikta kameran rakt mot mig o hanna. Då jag genast gömde mig bakom henne. Inte riktigt min grej så. Hanna hade med sin kamera o fota lite, vilket jag inte hade. Orkar inte släpa med den precis vart jag än går. Men verka som om hon skulle vara snäll o skicka en o annan bild som jag kunde lägga upp här, but not tonight. Men om ni vill se bilder från hela ståhejjet så kan ni gå in på en kompis blogg. Träffa  henne inte på plats, men hon fick ett par snygga bilder i alla fall. Lite kul att hon hamna på närbild utan att veta om det. Puh, verkligen tur att det inte var jag hihi. Men eftersom jag inte har några bilder själv åt er, så tänkte jag bjuda på en av låtarna som Ulrik sjöng. Så bra är den och så snygg är han. Jag vet att jag låter som en fjortis som är helt "förälskad" i en kändis, men han är verkligen dunder söt. Smälter typ. haha (a)
Juste forgott to say. Pogrammet sänds på nyårsdagen om ni vill veta. Godnatt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3