SKRIVET: 2011-12-24, kl 22:57:01 | PUBLICERAT I: pictures

Myyys i soffan!

Go dag. Det är nog den lugnaste julen vi haft här någonsin. Man har äntligen fått en julafton som man inte behöver åka till en massa olika på en o samma dag. Vi spenderade dagen hos kära farfar med riktigt god julmat! Ingen gör så god julmat som en av mina farmödrar (jo jag har två). Nu ikväll sitter vi och kollar på lite klassiska julfilmer som går på 1:an. Fick bland annat en ny webbcamera av mina underbara föräldrar idag, som självklart har invigits. Resultatet ser ni här nedan. Men nu ska jag snart iväg på midnattsmässa så måste göra iordning mig lite snabbt. Det är alltid lika mysigt att avsluta julaftonen i kyrkan med vacker song och många tända ljus. Hoppas ni haft en fantastiskt härlig dag.
Sömniga?



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3