SKRIVET: 2011-12-12, kl 21:03:48 | PUBLICERAT I: Lifetime

Varnar redan nu..

Hihi, Alla klappar köpta/beställda. Super härligt. Känns bra och kan inte vänta tills julafton och se hur alla reagerar. Alltid lika kul! Dagen har varit bra. Blev till att göra trerätters  idag till oss själva, mumma eller typ (a). Men nu fick jag ont i magen bara sådär... usch. Men ska dra och måla naglarna hade jag tänkt innan sängen väntar. Chock? Har hittat ett nagellack jag trivs i. Det är typ genomskinligt, haha.. Imorgon slutar jag tidigt. Sedan blir det nog innebandyträning. Men nu får ni ha det bäst. Kan inte skriva ordentligt idag verkar det som. Får skylla på att jag fortfarande är trött efter helgen. Jao, natti!
Bildrepris(L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3