SKRIVET: 2011-02-27, kl 18:37:29 | PUBLICERAT I: tipsis

Maria Aragon!

Hej, vill visa några klipp och låtar från youtube på en 10 årig tjej som heter Maria Aragon och som är grymt bra på att sjunga! Såg ett klipp på henne på malmboorgs och har nu suttit typ hela eftermiddagen (för det blev ingen agilityträning) och lyssnat på henne. Hon är helskön! Det skulle inte förvåna mig om hon blir en stor sångerska. Här kommer en liten musikbomb, hihih njut(a)
The climb (hon pratar lite i början)
My heart will go on (hon pratar lite i början)
Born this way
Maria får prata med Lady Gaga, jag tycker att klippet är jätte gulligt. Det måste ha vart jätte häftigt!


clara :D

vet att jag blir din största idol om jag säger att jag gick på samma skola som jossan innan!

;)



PUBLICERAT: 2011-02-27, 20:27:06 | URL: http://cclaraa.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3