SKRIVET: 2011-01-19, kl 21:04:39 | PUBLICERAT I: tipsis

Gör på kvällen och ät på morgonen!

Godkväll gott folk! Ännu en dag har gått. Skönt! Vet inte vad det är, men det är nått som jag verkligen längtar efter. Kanske är det sommaren eller kanske att skolan bara ska ta slut. Skolarbetet är så himla jobbigt och energislukande. Orkar inte med det. Men dan har ändå varit hyfsad. Ni kan ju bara ta och gissa vem som var en med i det vinnande-paret av kockduellen på hemkunskapen idag? Hihi, jag. Är  stolt! Eller nått sånt (a). Jag och Ellen lagade köttfärsfyllda paprikor med klyftpotatis, rotfrukter och sallad med en enkel fruktsallad till efterrätt. Jätte gott vare faktiskt. Idag på eftermiddan har jag pluggat lite, busat med lillkusinen och gjort en hallon och yuogurtmosse (stavning) som jag ska ha till frukost i morgon. Har aldrig ätit det innan, så får väl se om det är gott. Men det ser gott ut i alla fall. Jag tipsar verkligen om att man kan göra nått riktigt gott på kvällen som man sedan kan äta till frukost på morgonen, då man inte orkar göra nått. Men nu kan jag inte skriva mer. Ska gå och äta paj med familjen (Y). Imorgon blir det att va med Alma. Pusshej!
Vi får se om den är god eller inte, men det tror jag hihihi!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3