SKRIVET: 2011-01-12, kl 17:20:21 | PUBLICERAT I: tipsis

Super Mario = (Y)

Tjoho! Tänkte att det var dags för ett litet tips. Jag skulle vilja tipsa om ett grymt roligt spel. Supermario wii! Du kan spela ensam och tillsammans med 3 stycken till. Jag rekomenderar at6t spela med någon det är roligast! Spelet får till och med mig och min lillebror att ha kul och skratta tillsammans (hehe vi bråkar rätt mycket). Linus köpte det efter jul och jag har spelat det massor! Man kör olika banor, för att komma till nästa värld. Det roligaste med spelet är att det är precis som det gamla super mario. Riktigt kul ! värt att prova!
Nu sitter jag och myser med Penny! Ska plugga lite matte, har matteprov imorn. Så ska typ bara kolla igenom kapitlet så att jag har koll på allt! Nu när skolan börjat, så börjar allt jobb direkt! Men nu kom nog pappa hem precis. Han prata om att köpa med sig semlor hem, så ska nog gå upp och se efter. Det lät som att det bara skulle bli jag och han som skulle äta, haha. Vi får la ha det mysigt tillsammans med våra små semlor (a). Årets första !
Men nu får ni ha det bäst så länge. Pusshej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3