SKRIVET: 2011-07-14, kl 15:21:31 | PUBLICERAT I: Lifetime

Bloggpaus mer eller mindre

Är hos hanna nu för tillfället. Vi får väl se vad vi hittar på, just nu är hon väl lite sur på mig, men vi behöver inte ta detaljerna varför. Bloggpausen håller i sig ett litet tag framöver mer eller mindre. Bilder från falkenberg o friluftsteatern på vallarna blev de inget av. Duktig som jag är glömde jag kameran där vi skulle sova, så man kan väl säga att det var onödigt att släpa med kameran överhuvudtaget, eftersom det inte fanns något annat roligt att ta kort på, än vallarna. MEn teatern var awesum! Det var nog en av de roligaste teatrarna de gjort. Kan rekomendera den enormt! Men vi får se när vi hörs nästa gång, imorgon kanske. Jag är nog ett år äldre nästa gång vi hörs i alla fall. Puss!
Sicka söta bilder man kan hitta på hänis dator. Det är visst nått hon har glömt att berätta för mig här tror jag..



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3