SKRIVET: 2011-07-16, kl 10:36:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ett år äldre men fortfarande lika snygg (Y) haha

Ett år äldre men fortfarande lika snygg (a). Igår firade jag dagen med att äta pannkakslunch på moster elins med familjen, hem o äta lite jordgubbar, sedan förberäddes det inför kvällen som blev super. Kunde väl inte blivit så mycket bättre. Vill tack mina söta vänner för alla gratulationer! Idag blir de jobb, sedan kanske man ska fixa nått till kalaset imorn. Ja, och imorn blire jobb på förmiddagen och släkt kalas på eftermiddan. De blir mys de! Men nu ska jag göra mig iordning och sedan sticker jag! Ha det gott, puss!
Får bli en gammalbild, hihi.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3