SKRIVET: 2011-06-06, kl 22:22:22 | PUBLICERAT I: tipsis

Dröm domino

Haha, såg den här nyss på fokis blogg. Tycker så jäkla synd om grabben.
och när jag gick in på youtube för att se om det fanns några fler roliga domino-klipp (vilket det fanns) hitta jag den här, hihi.
Jag fattar inte hur man orkar, men jag skulle gärna prova det själv någon gång. Dock har vi inte så många domino brickor :(. haha. Jag antar att jag bara får gå och lägga mig och drömma att jag gjort världens coolaste domino grej och kommer med i guinnes rekord bok eller nått. Okej lite långsökt, men allt kan hända i drömmar! Vi får se vad som flyger upp i mina. Det återstår och se. Godnatt på er drömmare.


Ida

hej! skulle va tacksam om du ville lägga din tid på att svara på min fråga på bloggen, Tack i förhand! <3



PUBLICERAT: 2011-06-08, 18:40:46 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3