SKRIVET: 2011-06-28, kl 10:59:58 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

are lying in the sun, sun, sun

Good morning sunshine! Ligger ovanligtvis ute i solen o steker lite, så här på morgonkvisten. Kan väl inte påstå att sola är min favorit sysselsättning, men kände att det behövdes. Idag har mamma lovat mig grillat med färskpotatis, så måste hålla mig hemma till middan, hihi. Vi får se hur det går. Vet inte om jag nämnt det men har kollat runt på olika longboards ett tag nu och jag tror jag hittat en som ska få bo med lilla mig.
Ända problemet som jag har är att jag inte vet hur lång den är.. men det löser sig alltid!
Nu ska jag dra in o sätta mig på altan, för snart får jag solsting, haha. Men vi hörs la senare. Puss!


smoe

Hej! Fin blogg, kolla gärna min?♥



PUBLICERAT: 2011-06-28, 13:32:43 | URL: http://smoe.blogg.se/
Emelie

Jippie då kan jag ta med min longboard till dig så kan vi åka tsm :) <3



PUBLICERAT: 2011-07-01, 11:12:36 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3