SKRIVET: 2011-03-01, kl 22:10:55 | PUBLICERAT I: Lifetime

Bara för att jag har lust!

Slänger in en låt och en bild, bara för att jag har lust. Låten är gammal men ändå(a). Hinner inte med att blogga, har både en massa skit och en massa skoj för mig, men en sak är säker och det är att jag är riktigt trött på skolan och alla dessa krav! Får panik snart seriöst. Får speciellt panik, när jag känner att jag inte klarar av nått och sedan bara skiter i det, för att jag inte har kraft kvar för att bry mig. Inte bra! Men ska sova nu, godnatt alla söta!


Ida johansson <3

Sv: saknar dej babe, måste hitta på ngt galet snart! <3



PUBLICERAT: 2011-03-01, 22:37:05 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3